lauantai 21. marraskuuta 2015

Blogi, aloitus, elämä

Moi kaikille!

Oon siis Heli ja oon 15 vuotta vanha. Asun täällä Etelä-Suomessa pääkaupunkiseudulla perheeni kanssa.

Oon vielä vikaa vuotta yläkoulussa ja oon siis musiikkiluokalla.

Itelle kaikki musiikki on tosi tärkeetä ja kans eläimet. Mulla on koira, joten paljon kuvia tulee myös hänestä tänne.

Blogin aiheena ei oo vaan yhtä asiaa vaan tuun kirjoittelemaan tänne sillon kun tekee mieli kirjoitella tai jakaa kuvia.

Tykkään siis tositosi paljon valokuvaamisesta, musiikista, tanssista ja eläimistä (etenkin koirat ovat lähellä sydäntä, koska omistan itsekin sellaisen) <3

Harrastan kuoroa, kanteleensoittoa, isoskoulutusta ja tanssia.

Meillä on siis yksi koira kotona, Maddy. Hän on viisi vuotias valkoinen toy-villakoira Kennel Agidreamsista.

Tästä kuvasta tulee creditit siskolleni! 


Blogipostauksissa tulee olemaan paljon kuvia (ainakin yritän tähdätä siihen) ja mahdollisimman paljon tekstiä.

Israelista 2015

Israelista 2015

Mummin luota 2015

Lähipuistossa 2015

Kotipihalta 2015

Syysiltana 2015

Olin tosiaan kuoromatkalla Pietarissa tämän viikon ma-ke. Ja täytyy sanoa, että Pietari on kyllä todella kiva kaupunki. Mukavaa oli se, kun pystyi kulkemaan kadulla turvallisesti. Toki määrättiin, että kulkekaa vähintään noin kolmen hengen porukoissa, mutta silti. Hotellimme ei ollut aivan keskustassa, mutta sieltä pääsi todella näppärästi busseilla esimerkiksi Pietarin suurinpaan kauppakeskukseen, Galeriaan. Bussimatkat ovat aivan superedullisia. Vain 28 ruplaa tai 55 ruplaa. Ja siis tosiaan noin 70 ruplaa on yksi euro joten siitä voi jo aika hyvin päätellä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti