lauantai 28. marraskuuta 2015

Kipeenä

Hejdå alla vänner!

Så i dag jag ska berätta...

Joo en aio puhua ruotsia.  :D Tää viikko on ollut ihan supersupersuper kiireinen.

Maanantaina, keskiviikkonna ja perjantaina mulla oli kokeita ja tiistaina piti palauttaa yksi projekti.

Perjantaina menin mun kaverin kanssa meiän kaverille ja autettiin heidän perhettään muutossa ja oltiin vaan. No siitä kaikesta ulkona ramppaamisesta nappasin nähtävästi itselleni flunssan.
Ei siinä muuta oon ku se, että mulla ois tänä viikonloppuna ollu kolme esiintymistä ja tanssitreenit.

Yritän nyt sitten parantua tän viikonlopun aikana, koska en halua missata koulupäiviä.
Nyt jotkut on varmaan sillee "se on parasta vaa olla kotona ja chillailla, miks nyt haluis mennä kouluun." No nyt ainakin ysiluokalla oon ite tajunnu kuinka paljon yhdessäkin päivässä mennään eteen päin. Se on mun mielestä ärsyttävintä kysellä kavereilta läksyjä, tehdä kokeet rästissä ja sit ei ees tajuu niist asioist enää mitään.

Ens viikolla mulla on myös mun koulun musaluokkien joulukonsertti, jossa on tänä vuonna ihania kappaleita esim. Mary did you know? ja I Believe In Father Christmas. Suosittelen käydä kuuntelemassa noi Youtubesta tai Spotifysta, tai mistä ikinä kuuntelettekaan.

Ja jos haluatte kuulla hyvää ja kaunista perinteistä joulumusiikkia niin suosittelen tulemaan Tapiolan Kuoron joulukonsertteihin!

Espoon tuomiokirkko 3.12 klo 19

Olarin kirkko 9.12 klo 19

Temppeliaukion kirkko 12.12 klo 20

Tapiolan kirkko 18.12 klo 19


Tähän loppuun ajattelin jakaa todellatodella helpon ja herkullisen reseptin.

Superhelppo ja nopea mozarellapasta 2 hengelle

Tarvitset:


  • mozzarellaa (itse suosittelen Lidlin mozzarellapalloa
  • tomaattia (helpompi on tehdä minitomaateista, mutta normaalitkin käyvät)
  • pastaa
  • vihreä pesto
Laita pasta kiehumaan, voit halutessasi maustaa hiemän merisuolalla. Kun pasta on kiehumassa, pilko tomaatit ja mozzarella lautasella ja lisää 1-2 rkl pestoa. Sekoita. 
Kun pasta on keittynyt, kaada se lautasille ja lisää "kastike". 




Tämä on ollut ehdottomasti lempiruokani monet viikot! 

Hyvää adventtia kaikille! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti